miercuri, 2 iunie 2010

Ziua aceea








aici e biroul,mă gândesc la tine
cu dorinţa nebună de a te îmbrăţişa,
cu această iubire care se revoltă.
maşina de scris umilă şi tăcută
aşezată în faţa mea cu limba tăiată,
pentru a nu vorbi.
limba-
amândoi-
vieţi misterioase…
a fost ieri ziua aceea.

a fost ziua limbi tale,
ce  ieşea dintre buzele conturate,
două porţi deschise spre infern,
jumătate animal, jumătate pasăre,
blocate în inima mea.



a fost ziua regelui cu legi nescrise,
am mângâiat venele roşii, venele albastre,
mâinile au atins corpul
au tremurat de dorinţă,
au coborât spre a descoperi intimităţile tale,
unde diamantele sunt închise
iesind afară doar pentru a construi
secunde şi minute de dorinţi.
sângele strigă
naşte povestea imposibilă
modelând o statuie umilă
sufletul meu.
uimită aşteptândute.
a fost ieri ziua aceea.

a fost ieri ziua feţei tale
de după dragoste
cântecul unei fetiţe,
respiraţiile împreunate a tăcere,
degetele desenând mici surâsuri
pe buze,
cu cele mai simple cuvinte am scris
in inima ta TE IUBESC,
am spus în şoaptă “trezeştete”,
ai deschi ochii
ai continuat să dormi.

am intrat în visul tău,
am făcut dragoste
prinzând rădăcini în corp,
s-a nascut copilul nostru
purtându-l fără să ştii în casă
pentru a nu-mi lipsi tu niciodată.
ieri nu am dorit să fiu uitată.
uite maşina asta de scris,
cu limba tăiată
stă în faţa mea
mai guralivă ca oricând,
şi această iubire
rămasă în ziua aceea
de ieri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu