aceasta tacere si frica milioanelor
de persoane,
care nu reusesc sa strige
te iubesc, te iubesc, te iubesc...
tu, esti frumusetea
surasului meu,
bucuria de a ma trezi dimineata,
esti,
esti cantecul noptii,
esti gandul cel mai frumos,
esti respiratia pieli,
esti imensitatea universului
esti zilele fericite
tristetea infinita
dar ce nu esti...
esti totul.
echilibrul instabil,
molecula, codul secret...
deschizi inima
te plimbi fara sa te oprest,
patrunzi in mintea mea
ma faci sa innebunesc de durere...
ma dezbraci si ma lasi nuda
in fata lumii intregi,
iar eu pudica,
ignoranta...surid
te iubesc....esti jumatatea
te am creat pentru mine,
cu dorinta, cu pasiune
noapte de noapte
am facut dragoste
cu himerele intunecate,
pana am ramas insarcinata.
esti ceatia mea...durerea acuta,
iubirea cea mare...
mor in bratele destinului...
ti am daruit viata mea,
stiu ca esti tacerea, 
pedeapsa cruda
pentru ca te iubesc.