am facut erori
voi mai gresi,
dar cu tine a fost
trist.
am urlat
un anumal ranit.
am cerut iertare universului,
am implorat natura
sa-mi dea forta.
iubirea e o moneda,
are doar doua fete
fericirea sau moartea...
eu am vrut sa cred
vise de iubire,
dansul stelelor,
am atins piciorul lui dumnezeu
cu mana stanga,
am zburat pana la poarta raiului...
urlu si azi durerea fara voce...
din singuratatea mea.
ramasa fara sange
alba,
o coala de hartie
scrisa cu sangele iubirii
zi de zi
ca un horoscop,
lacrimi care curata
si azi
urmele tale ramase
incrustate in piele...
e o gluma,
o realitate
un vis efemer...
e adevarat,
suntem diferiti...
tu,
plin de tine
inafidabil,
avand raspunsuri pregatite
poti distruge cu pasiune,
suntem diferiti...
am crezut
era visul meu,
nu am pierdut
pentru ca nu am primit nimic
cuvinte...cuvinte...
e tarziu,
plec sa invat...
din nou sa visez...
1Mi piace ·  ·  · Promuovi ·