luni, 18 iulie 2016

cine sunt

cine sunt

crescută din seceta abundentă
copac solitar
în deșertul așteptărilor,
cu rădăcinile ajunse
până în inima pământului
să soarbă o singură picătură
de apă,
care trebuie să ajungă
pentru toate zilele
înfrunzite
pe ramurile existenței...
ajunsă aproape
de poala cerului
cerșind fără rușine îndurare
atotputernicului,
pentru cât am crezut în rugăciunile
aprinse,
lumânări
arzând sufletul însetat.
tai bucăți din ramuri
nerodite,
sângerând tăceri 
și cât aș vrea
să beau
durerea într-un pahar de vin
roșu de păcat 
a neuitare înflorită
pe pagini albe încă doamne,
iartă tu.
eu,
sunt doar floarea nerodită.
să-mi fi dat un pumn
de fericire,
pentru toate zilele însetate
de iubirea interzisă,
ca și apa cea de toate zilele...
doamne,
ai fi putut măcar tu să știi,
tu,
care le știi pe toate...
că eu,
copac rebel,
voi dărâma cerul
pentru a ajunge la tine
să-mi spui,
de ce doamne trebuie
doar să cred,
de ce...

am iubit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu