luni, 18 iulie 2016

confuză

confuză


aș vrea să mă dezleg
de toate
te iubescurile
adunate pe viață
ca un blestem,
care se joacă cu imaginația
întotdeauna.
noaptea se cuibărește
în brațele mele
încolăcite în jurul corpului,
ca și cum ar vrea
să nu mă piardă…
în vis.
de fiecare dată
teiubescul este
revoltat,
pentru că eu ar fi trebuit
să-l trăiesc,
deși povestea nu era a mea
niciodată,
era povestea fiecăruia
din cei care visau,
umărul drept dezgolit
sau pur și simplu
o noapte consumată într-un pahar
de alcool...
beau doar să uit cine sunt
uneori,
când mă urăsc în pacea
singurătății,
păcătoasă
în greșeala de a nu mă ierta
nici măcar pe mine.
poate ar fi fost frumos
să cred
în cuvinte,
să mă las
purtată pe aripile mătăsoase,
mirosind













a liliac
și lămâiță...
a primăvară
și...apoi...
cum nu știu să fiu
altceva
decât iubire,
cuvintele le-ascult cu drag
și mă alint,
le prind în palmă
le miros căldura
și nu simt,
fluturii dansând în stomac
a beție,
bătând precum clopotele
a duminică
din aripile mătăsoase…
mirosind a păcat și iertare
deodată...
confuză în realul dimineților
obosite,
mă întreb
dacă teiubescul
uneori,
este arma
ce vrea să ucidă frumusețea
crezului....   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu