luni, 18 iulie 2016

fetița mea

fetița mea







unică
precum luna de pe cer,
cu ochii mari 
negri de dragoste...
și atâta iubire-n privirea inocentă
că până și noaptea s-a închinat
la nașterea ta... 
(lumină călăuză,
în umbra vieții
am vegheat discret,
creșterea ce te făcea
și mai frumoasă
în mâinile mele temătoare,
pentru ziua zborului
spre necunoscut,
în care doar tu puteai pătrunde...
eu,
trebuia să privesc cum înflorești
în grădina
destinului tău...)

port în suflet urletul
de mamă
toată durerea lumii
pe crucea
vieții mele încrustată,
te murmur în rugăciuni
necunoscute
și te ador fetița mamii fată,
mă ghemuiesc
în pumnul disperării
și-i cer lui dumnezeu
să mă asculte,
cu lacrima rămasă
în credință
sfințesc păcate neștiute...
(lumina iubirii ți-am fost
tu rațiunea
de a fi,
bucurie și drag de viață
îmi ești
și plânsul că nu am fost
destul...
lipită de inima ta
mă simt,
aproape inexistentă
când nu te aud
bătând a fericire...)

sunt cea mai bogată mamă
din univers,
am cea mai minunată
creatură
dăruită de dumnezeu,
pentru a mă face să mă simt
vie....











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu