luni, 18 iulie 2016

dă-mi mie

dă-mi mie





în lacrima asta neplânsă
e rugăciunea
scrisă cu sânge
și dragoste de Tine,
încă de când pașii mei
nu știau drumul
ochii nu văzuse lumina
credinței,
( dă-mi toate durerile lumii
să le port în pustiul singurătății,
nenoroc și dezastre aruncă cu ură
peste trupul meu închis in ochiul vieții,
lasă-mi doar credința cunună
pe fruntea ridată de gânduri urlând,
aruncă-ți privirea și vezi-mă Doamne
în ceasul de rugă în frică murind,
dă-mi mie moarte și boală
să te închin în crezul meu nepământean,
coboară-ți privirea
o Doamne!
și lasă în pace ceea ce am...)
oarbă am fost
și Tu m-ai vindecat
să pot vedea
dezastrele curgând,
din moarte m-ai întors
să pot purta
crucea neputinței
sub care-nebunesc plângând,
( dă-mi mie cum mi-ai dat mereu
păcatele a toți, ce nu le știu purta,
umilă în credință am să-ți mulțumesc
dar Doamne nu-mi atinge fata,
dă-mi sărăcie și-ntuneric peste viață
și milă să nu ai dacă-ți cerșesc iertare
dar oprește-te la mine preaslăvite
chiar dacă e prea mult și știi că doare...)
sunt doar supusa vreri Tale
nu ți-am cerut să-mi dai
decât lumină,
albastrul cerului
l-am cultivat în suflet
și te-am iubit
credință divină.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu